זמני אספקה מהירים לכל הארץ

מחירון הובלות ותנאי שירות


מחירון הובלות 

 ידוע ללקוח כי החברה אינה מספקת שירותי הובלה והרכבה ואיסוף הסחורה באופן עצמאי יתאפשר ממחסן החברה בלבד. באחריות הלקוח לבדוק את תקינות הסחורה טרם איסופה. נטילת הסחורה תהווה הודאה מצד הלקוח בתקינות הסחורה. 

על אף האמור בסעיף 11.2 לעיל, מוכנה החברה להציע שירותי הובלה והרכבה באמצעות קבלנים שונים, שלא באחריותה והאחריות לעמידה בזמני האספקה המשוערים ע"י המובילים תהא באחריות הקבלנים המבצעים בלבד. כל טענה בדבר הפרה בעניין זה, תעשה אל מול הקבלנים           בלבד.

11.3 ידוע ללקוח כי עלות ההובלה וההרכבה אינה כלולה במחיר המוצר וכי במקרה בו יבחר הלקוח לקבל גם שירותים אלה, התשלום עבור ההובלה וההרכבה ישולם ישירות לקבלן המבצע השירות במעמד האספקה. בהובלה למקומות ללא גישה למשאית, תתואם נקודת מפגש עם                         המוביל לאספקת המוצר בלבד ללא הרכבה.

11.4 ידוע ללקוח כי ייתכנו עיכובים במועד האספקה שתואם ללקוח בשל אירועים בלתי צפויים לרבות פקקים ומשך זמן ביצוע הפעולות הנדרשות בבית הלקוח. בשל אופי השירות, ידוע ללקוח כי הוראות חוק הטכנאי אינן חלות ולפיכך הלקוח לא יוכל לבוא בטענה ו/או דרישה לפיצוי בעניין זה.

11.5 ידוע ללקוח כי בהובלה רגלית (בניין ללא מעלית/מוצר אינו נכנס במעלית ) ישולם סך נוסף של 60 ₪ בגין המוצר עבור כל קומה מעל קומה שלישית. במקרה של ספה מחולקת המורכבת מכמה חלקים – ישולם סך נוסף של 60 ש"ח בעבור כל חלק של הספה.

11.6 הכנסת הסחורה תתבצע דרך דלת ראשית בלבד. במידה ויידרש שרות מנוף, יושת החיוב על הלקוחיובהר כי בכל הזמנה של ספת תלת שאורכה כ- 2 מטר, יידרש מנוף.

 

מחירון הובלות :

* עלות הובלת מוצר בסיסית לכל חלקי הארץ – 400 ₪.

* למעט המוצרים הבאים שעלותם פחותה יותר – 250 ₪.

* עלות הובלה ל2 מוצרים בסיסיים הינה 750 . לזה יתווסף עלות מוצר    

  בודד.

* עלות הובלה ל3 מוצרים בסיסיים הינה 950 . לזה יתווסף עלות מוצר

  בודד.

 

תוספת עלות לאיזורים הבאים :

* רמת הגולן / אצבע הגליל – 175 ₪.

* אילת והערבה – איסוף עצמי בלבד.

* בקעת הירדן וים המלח – 300 ₪.

 

עלויות נוספות :

* תוספת לכל מוצר בהובלה חד פעמית – 70 ₪.

 

* כאשר ההובלה במדרגות לקומה 4 ומעלה – 50 ₪ תוספת לכל מוצר.

 

* תוספת מנוף – לפי הצורך, בהתאם לסוג המנוף.

 

* המחירים אינם כוללים – פינוי רהיטים ישנים ו/או קרטונים

  ואריזות. 

 

Scroll to Top
betmeazvim-1400x599

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ

למעבר לווצאפ ללא רישום:

לנציג אנושי